Ubezpieczenia HDI

Home / Ubezpieczyciele / HDI Asekuracja

Kontakt z ekspertami HDI

Grupa Warta

rondo I. Daszyńskiego 1

00-843 Warszawa

Infolinia HDI
22 449 99 99

HDI – wypowiedzenie OC

Jeżeli nie planujesz kontynuować ubezpieczenia w HDI, masz do wyboru kilka sposobów przekazania dokumentu. Wypowiedzenie możesz:

Możesz złożyć wypowiedzenie OC w HDI, gdy:

  • posiadasz dwie polisy OC, ponieważ zawarłeś nową umowę, nie wypowiadając poprzedniej;
  • kupiłeś auto z ważnym ubezpieczeniem OC od poprzedniego właściciela i chcesz zakończyć tę polisę;
  • Twoja obecna umowa się kończy i planujesz zmienić ubezpieczyciela.

Aby wypowiedzenie OC było skuteczne, konieczne jest poprawne uzupełnienie dokumentu. Należy uwzględnić w nim:

  • numer polisy, której dotyczy rezygnacja;
  • dane wszystkich właścicieli pojazdu – imię, nazwisko i adres zamieszkania;
  • nazwę i adres siedziby ubezpieczyciela;
  • markę, model i numer rejestracyjny auta;
  • podstawę prawną uzasadniającą powód rozwiązania umowy;
  • własnoręczny podpis.

HDI – zgłoszenie szkody

W HDI możesz zgłosić szkodę, wybierając jedną z dwóch dostępnych metod. Masz możliwość zawiadomienia ubezpieczyciela o zaistniałym zdarzeniu:

  • poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej ubezpieczyciela;
  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer: +48 22 449 99 99. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

Zanim przystąpisz do zgłoszenia szkody, przygotuj:

  • dowód rejestracyjny pojazdu;
  • polisę;
  • dane uczestników zdarzenia;
  • numer konta bankowego, na który chcesz otrzymać wypłatę odszkodowania;
  • zdjęcia szkód;
  • dokumentację medyczną (jeśli zgłaszasz szkodę osobową);
  • oświadczenie sprawcy;
  • notatkę policyjną sporządzoną na miejscu zdarzenia (jeśli wezwanie policji było koniecznie).

Proces likwidacji szkody rozpoczyna się wraz z otrzymaniem zgłoszenia, po którym następuje analiza dostępnej dokumentacji. Kolejnym krokiem są oględziny, mające na celu dokładną ocenę sytuacji. Następnie ubezpieczyciel podejmuje decyzję dotyczącą odpowiedzialności za szkodę oraz ustala wysokość wypłacanego odszkodowania.

HDI – propozycje ubezpieczeń komunikacyjnych dla Twojego auta


Loading...

Średnia opinia klientów

kierowca zadowolony z taniego ubezpieczenia OC

HDI ubezpieczenia – promocje i rabaty dla klientów

HDI często oferuje atrakcyjne promocje, takie jak zniżki za zawarcie umowy na dłuższy okres, rabaty za bezszkodową jazdę, a także rabaty dla nowych klientów przenoszących ubezpieczenie z innego towarzystwa.

Ubezpieczenia HDI – wady i zalety

Zalety

Autocasco w formule all risks.

Infolinia przyjmująca zgłoszenia szkody jest czynna również w soboty.

Ubezpieczyciel należy do systemu BLS.

AC jest dostępne dla wszystkich aut, bez względu na ich wiek czy wartość.

Wady

Infolinia jest dostępna przez 24 godziny na dobę tylko w sprawach związanych z assistance. Natomiast inne sprawy można załatwić od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

HDI – co to za firma ubezpieczeniowa?

HDI to marka z ponad 100-letnią tradycją na rynku ubezpieczeń, która od 2002 roku obecna jest na polskim rynku. W 2012 roku HDI Asekuracja TU S.A. połączyła siły z TUiR „WARTA” S.A., tworząc jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Obecnie HDI oferuje szeroką gamę produktów, w tym ubezpieczenia komunikacyjne, rolnicze oraz dla małych i średnich firm.

Firma jest częścią Grupy Talanx, jednej z wiodących grup ubezpieczeniowych w Europie i na świecie. Dzięki temu HDI zapewnia swoim klientom stabilność finansową oraz innowacyjne rozwiązania ubezpieczeniowe.

Rodzaje ubezpieczeń w HDI

Kupując ubezpieczenie OC w HDI, możesz rozszerzyć ochronę dla swojego auta o:

  • autocasco;
  • assistance;
  • NNW;
  • ubezpieczenie opon;
  • ubezpieczenie szyb.

Ponadto ubezpieczyciel oferuje:

  • ubezpieczenia OC motocykla – chroni przed odpowiedzialnością finansową za szkody wyrządzone innym uczestnikom ruchu drogowego. Polisę możesz rozszerzyć również o assistance w wariancie Standard lub Złotym;
  • ubezpieczenie OC przyczepy – zapewnia finansowe wsparcie ubezpieczyciela w przypadku uszkodzeń, które wystąpiły, gdy przyczepa była odłączona od pojazdu, na przykład w wyniku stoczenia się z miejsca postoju.

Ubezpieczenia dla rolnika

Obowiązkowe OC rolnika

  • Ochrona przed odpowiedzialnością za szkody wyrządzone przez Ciebie, Twoją rodzinę lub pracowników.
  • Ubezpieczyciel odpowiada za szkody wyrządzone przez pojazdy wolnobieżne będące w ruchu, np. kombajn.
  • Zakres ochrony obejmuje również uszkodzenia spowodowane przez zwierzęta gospodarskie, np. gdy podczas ucieczki z zagrody zniszczą pole sąsiada.

Ubezpieczenie budynków rolniczych

  • Obowiązkowe ubezpieczenie dla osób posiadających gospodarstwo rolne.
    Polisa chroni przed uszkodzeniem lub zniszczeniem budynków gospodarczych i domu w wyniku takich żywiołów jak huragan, powódź, grad, piorun, lawina czy pożar.
  • Możliwość rozszerzenia zakresu ochrony o dodatkowe ryzyka dobrowolne. Należą do nich m.in. dewastacja, dym i sadza, koszty poszukiwania przyczyny szkody, napór śniegu, upadek drzew lub masztów czy uderzenie pojazdu.

Ubezpieczenia dla firmy

  • Smartbiznes – ubezpieczenie dla mikroprzedsiębiorców
  • Ubezpieczenie zapewnia mikroprzedsiębiorcom ochronę posiadanego mienia i odpowiedzialności cywilnej, dostosowaną do rodzaju prowadzonej przez nich działalności.
  • Możliwość objęcia ochroną odpowiedzialności cywilnej ogólnej osoby fizyczne prowadzące działalność zawodową w takich zawodach jak nauczyciel, trener, przewodnik czy osoby wykonujące nieskomplikowane prace budowlane.
  • Ubezpieczenie można wzbogacić o dodatkowe opcje, m.in.: NNW (dla właściciela i pracowników), ochronę od kradzieży, dewastacji, awarii sprzętu, assistance oraz zabezpieczenie przed skutkami utraty płynności finansowej.

Grupowe ubezpieczenie pracowników na życie

  • Produkt skierowany do firm zatrudniających od 3 do 30 pracowników.
    Ochrona dotyczy zdarzeń, takich jak śmierć, wypadek, choroba czy urodzenie dziecka.
  • W ramach polisy dostępny jest pakiet Warta Opieka, oferujący pomoc medyczną. Po zakończeniu ochrony grupowej pracownicy mogą kontynuować ubezpieczenie indywidualnie w ramach programu Warta Ekstrakontynuacja Plus bez konieczności weryfikacji medycznej.
  • Dostęp do polisy i jej obsługa odbywa się przez aplikację dla zakładów pracy (AZP) oraz serwis Moja Warta, umożliwiający m.in. zgłaszanie zdarzeń, zmianę zakresu ubezpieczenia i aktualizację danych osobowych.